Pixiweb tilbyder at lægge danske undertekster på alle typer af webfilm, også selvom vi ikke har stået for produktionen.
Grunden til, at vi lægger danske undertekster på danske video, er, at folk i dag ofte ser video på steder, hvor de ikke har mulighed for at slå lyden til. Det kan være i toget, i det åbne kontorlandskab og mange andre steder.
Man kan benytte to teknikker i forhold til undertekster:
Pixiweb tilbyder begge metoder.
Når du får lavet undertekster hos Pixiweb, kan vi tilbyde at stå for hele processen.
I selve transskriptionen kan man vælge to modeller:
Før vi går i gang med transskriptionen, aftaler vi, hvilken type I ønsker til jeres film.
Der er altid en professionel korrekturlæser, der læser teksterne igennem, før underteksterne lægges på.
I fasen, hvor underteksterne lægges på, har vi fokus på følgende:
Man kan benytte forskellige former for undertekster:
Det mest brugte er første model. Men i nogle tilfælde kan det være flot og virke stærkt at lægge underteksterne anderledes end normalt. Her skal man bruge metoden hardcoding.
Vi kigger altid på den konkrete opgave og giver herefter en fast pris. Jo flere minutter film, der skal undertekstes, desto bedre en pris kan vi give.
Typisk koster danske undertekster 600 kr. per minut film.
Laver I mange film, kan vi lave en fordelagtig abonnementsordning, hvor prisen kommer helt ned på 300 kr. per minut.
Alle priser er ekskl. moms.
Ring og få en snak om, hvordan I kommer videre med at få professionelle undertekster på jeres webfilm.
Hver måned vises 5 mia. videoer på YouTube. Det tal stiger hvert år. Kilde Google
For hver gang én forbruger fortrækker at læse om et produkt, foretrækker hele fire forbrugere i stedet at se en videofilm om produktet. Kilde: Animoto
Forbrugere, der ser video, er næsten dobbelt så tilbøjelige til at købe som dem, der ikke ser video. Kilde: Animoto
Virksomheder, der bruger video i markedsføring, vokser 49 % hurtigere end virksomheder, der ikke bruger video. Kilde: Aberdeen
Over halvdelen af professionelle markedsføringsfolk fremhæver video som den markedsføringsmetode med bedst ROI (udbytte i forhold til investering). Kilde: Aberdeen